Popis:
- návrh a spracovanie kompletných koncepcií, ako aj vizuálne spracovanie konkrétnych komunikačných a propagačných kampaní a ich realizácia
- návrh mixu komunikačno - propagačných nástrojov, časového harmonogramu, rozčlenenia rozpočtu na komunikačné nástroje a pod.
- tvorba namingu produktov, produktových značiek, claimov a pod., podľa aktuálnej produktovej matice
- prispôsobenie POS dizajn manuálu novej komunikačnej stratégii
- kreatívne, grafické a DTP práce spojené s prípravou komunikačno - propagačných kampaní, propagačných a imidžových materiálov a publikácií
- spolupráca na brand managemente (vizualizácia hodnôt značky, repositioning značky, dizajn manuál a pod.)
- kompletná realizácia reklamno-propagačných kampaní a aktivít
- ostatné práce súvisiace s potrebami komunikácie a propagácie vo vzťahu k zákazníkom
- úpodrobná špecifikácia predmetu obstarávania je uvedená v súťažných podkladoch
Miesto:
- okres Bratislava
Termín:
- 7.9.2010 do 14:30 hod.
Kritériá výberu:
- doklad o oprávnení podnkať
- finančná, ekonomická a technická spôsobilosť