Požadované služby:
Popis:
- projekt na realizáciu digitálneho úradu
- vybudovanie portálového riešenia s možnosťou poskytovanie elektronických služieb prostredníctvom
internetovej stránky mestskej časti, resp. Ústredného portálu verejnej správy
- zriadenie elektronickej podateľne s prepojením na spisovú službu úradu so všetkými zákonnými
požiadavkami (elektronický podpis, zaručený elektronický podpis, časová pečiatka, ...)
- zavedenie interného elektronickeho podpisu
- prevod dokumentov do elektronickej podoby
- definovanie procesov nad elektronickými dokumentmi – workflow
- vytvorenie spoločných pracovných priestorov
- manažovanie projektov
- vytvorenie dátovej základne
- pripojenie zriadených organizácií k dátovej základni úradu
- vytvorenie manažérskeho modulu pre prístup k aktuálnym a komplexným informáciám
- prepojenie digitálneho úradu s digitálnym zastupiteľstvom v potrebnom rozsahu
- súčasťou projektu budú aj legislatívno-procesné odporúčania
Miesto:
- Bratislavský kraj
Termín:
- 28.8.2009 do 12:00 hod
Kritériá výberu:
40% - skúsenosti z realizácie minimálne 7 projektov v oblasti riešení informatizácie samosprávy. Predloženie referencií podľa podmienok účasti vo verejnom obstarávaní z realizovaných projektov v hodnote vyššej ako 15.000,- € v samospráve
40% - cena za celý predmet zákazky s DPH. Ponuková cena bude pozostávať zo súčtu cien za jednotlivé činnosti a za všetky požadované služby
20% - súlad predloženej ponuky s Koncepciou rozvoja informačných systémov mestskej časti