Prihlásenie

alebo
Ilustratívny obrázok
Dátum zadania
2. 7. 2012 13:57
Dátum vyhotovenia
do 2 mesiacov
Do expirácie
Expirovaná9. 7. 2012
Identifikátor
206813
Miesto realizácie
Predpokladaná hodnota
35 000 — 175 000 €

Oprava elektroinštalácie v budove, Žilinský kraj, hodnota 60.000 € bez DPH

Popis:
- predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác - oprava elektroinštalácie v budove
- demontáž pôvodných rozvodov, rozvádzačov, svietidiel, spínačov a zásuviek, - realizácia nových rozvodov elektroinštalácie (vyfrézovanie drážok, uloženie vedení, začistenie a obielenie predmetnej časti stien), - inštalácia nových svietidiel, spínačov, zásuviek, - inštalácia a zapojenie nových rozvádzačov (hlavný rozvádzač s meraním spotreby, podružné rozvádzače na chodbách a v kuchyni - s podružným meraním), - inštalácia slaboprúdových rozvodov (PC sieť do každej triedy, školský rozhlas, školský zvonček), - správa o odbornej prehliadke a skúške elektrického zariadenia

Miesto:
- okres Bytča

Termín:
- 9.7. 2012

Hodnota:
- 60.000 € bez DPH
Dátum vyhotovenia:
do 2 mesiacov
Kritériá výberu:
- najnižšia cena
- technická alebo odborná spôsobilosť
- ekonomické a finančné postavenie
- osobné postavenie uchádzača
Získať kontakt Pokiaľ ste registrovaný dodavatel, prihláste sa.

Máme pripravené dopyty od verejných subjektov z Vašeho odboru

Zanechajte nám na vás kontakt a my sa vám ozveme späť ohľadom prístupu k tomuto dopytu.

Odpovieme vám čo najskôr!

Odoslať
Čo je 123dopyt.sk

123dopyt.sk je najväčší dopytový systém v Slovenskej republike, ktorý využíva 80 725 dodávateľov zo všetkých kategórii podnikania. Mesačne spracujeme cez 3 tis. dopytov vo finančnom objeme viac ako 75 mil. €.

Používajú nás úspešné firmy
Logá našich partnerov

Táto stránka v rámci poskytovania služieb využíva cookies. Nastavenie používania a dostupnosti cookies môžete upraviť v nastaveniach prehliadača.

Chránime vaše osobné údaje v súlade s nariadením Európskej únie o GDPR. Detaily tu.

© 2006—2024 B2M.CZ s.r.o. rada poskytuje pomoc potrebným ♥️. Všetky práva vyhradené.